13.09.2019
Myyntityöstä ja ihmisten kohtaamisesta innostuva asiakaspalvelun ammattilainen, meillä on haku auki!

Me Premico Kodeilla etsimme vuokravälityksen tiimiimme vuokravälittäjää tekemään aktiivista välitystyötä ja välittämään ihmisille koteja pääkaupunkiseudun alueella. Vuokravälittäjän tehtävässä huolehdit itsenäisesti koko vuokrausprosessin alusta loppuun, sisältäen asuntojen arvioinnin, asuntojen markkinoinnin valituissa kanavissa, asuntoesittelyt, asuntohakemusten käsittelyn ja asukasvalinnat sekä vuokrasopimusten laadinnan. Huolehdit myös siitä, että asiakaspalvelu toimii saumattomasti sekä vuokralaisten, että vuokranantajan suuntaan. Kyseessä on kokopäiväinen, vakituinen työsuhde, jossa on kiinteä kuukausipalkka asianmukaisine etuineen.

Taustaltasi voit olla jo valmis vuokravälittäjä tai vaihtoehtoisesti omaat kokemusta monipuolisesta asiakaspalvelutyöstä ja aitoa halua tehdä työsi erinomaisesti yksityiskohtia unohtamatta. Kaupallinen koulutus (esim. tradenomi) antaa hyvät valmiudet tehtävässä toimimiseen. Onnistut tehtävässä, kun sinulta löytyy palveluhenkistä asennetta, oma-aloitteellisuutta, joustavuutta, kykyä ja halua omaksua uusia asioita, tiimityötaitoja sekä englanninkielen sujuvaa osaamista. Liikkuvan työn luonteen vuoksi ajokortti on tehtävässä välttämätön sekä toivomme, että olet tottunut ajamaan pääkaupunkiseudulla. Omaa autoa et tehtävässä välttämättä tarvitse, tosin se katsotaan eduksi.

Premico Kodit on vuonna 1963 perustettu vuokra-asuntojen välitykseen ja hallinnointiin erikoistunut perheyritys, joka on osa kiinteistöalan moniosaajista muodostuvaa Premico-konsernia. Vuokra-asuntokohteemme sijaitsevat yli 20 kasvukeskuksessa ympäri Suomen ja monipuolisesta asuntotarjonnastamme löytyy niin vapaarahoitteisia vuokra-asuntoja kuin kohtuuhintaisia ARA-rahoitettuja vuokra-asuntoja. Me Premicolla tarjoamme sinulle erinomaisen näköalapaikan asuntovuokrauksen kehittyvällä alalla. Meille on tärkeää, että työyhteisömme ilmapiirissä on tilaa persoonille, jokaisen työ nähdään tärkeänä ja autamme toinen toisiamme rennossa ilmapiirissä. Pidämme tärkeänä myös työn ja vapaa-ajan tasapainoa, jota tukevat muun muassa joustavat työajat ja etätyöskentelymahdollisuudet. Toimistomme sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien päässä aivan Helsingin keskustassa.

Kiinnostuitko? Jätä hakemuksesi tämän hakulinkin kautta mahdollisimman pian, viimeistään 25.9.2019. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä. Liitäthän hakemukseesi ajantasaisen ansioluettelosi ja palkkatoiveesi. Täydennäthän hakemustasi myös vastaamalla hakulinkin takaa löytyvään videokysymykseen. Huolellisesti valmisteltuihin lisäkysymyksiin vastaa HR- ja hallintokoordinaattori Essi Stolt, puh. 044 746 8779.